Urška Ojsteršek

strokovnjakinja za strateško komuniciranje v družbi Borzen

Urška Ojsteršek je komunikologinja z 20-letnimi izkušnjami v stroki odnosov z javnostmi, ki jih je pridobila v službah korporativnega komuniciranja v dveh največjih slovenskih delniških družbah mednarodnega dosega. Začela je kot vodja projektov tržnega komuniciranja v Gorenju, kjer pa je področje dela leta 2004 hitro zamenjala za odnose z javnostmi. Tu je leta 2010 prevzela vodenje e-komuniciranja in projektov povezanih z gradnjo ugleda korporacije Gorenje. Od leta 2014 do 2024 je vodila interno komuniciranje v družbi Petrol d.d., Ljubljana, danes pa v družbi Borzen skrbi za strateško komuniciranje. Strokovno je aktivna članica Slovenskega društva za odnose z javnostmi že od leta 2011, v sekciji za interno komuniciranje pa je vrsto let koordinirala tudi povezovanje z Evropskim združenjem internih komunikatorjev. Je prejemnica več uglednih strokovnih nagrad za odličnost komuniciranja. 

nazaj

nazaj na seznam