Komunikacija, ki povezuje

Interna komunikacija = sila dobrega

Interno komuniciranje, izvedeno na pravi način, prispeva k preobrazbi organizacije. Je lepilo, povezovalec. Vizijo, poslanstvo in strategije ´prevaja´ tako, da jih razume vsak zaposleni. Ustvarja pogoje soustvarjanja, zavedanja, da smo na isti ladji. Da čutimo, da smo deli iste zgodbe, da smo slišani, spoštovani in plujemo skupaj k istemu cilju.

Mednarodni trendi, domače prakse

Navdih letošnje konference so ugotovitve harvardske raziskave, kaj najbolj vpliva na zdravje ljudi. To so odnosi. Razkrili bomo tudi ugotovitve raziskave podjetja Quintaum, Ekonomske fakultete UL in Združenja Manager, kako trdožive so slovenske organizacije. Na KIK radar postavljamo trende in informacije, pomembne za lažji in varnejši razvoj organizacij. 

Novost: trije treningi veščin

Središče dogodka so primeri iz prakse. Letošnjo novost so kar trije treningi: karizmatičnega voditeljstva, pripovedovanja zgodb (story-tellinga) in samozavesti. Da bomo znali v svojih okoljih vplivati ter bomo okrepili ambicioznost, odgovornost in sodelovanje. 

Program

Interdisciplinarno konferenco sestavljajo trije deli

poslovna sekcija
ki nagovarja tudi vodje, managerje, direktorje, kjer bo poudarek na komunikaciji, ki ustvarja vrednost, s poudarkom na digitalnem internem komuniciranju.

strokovna sekcija
namenjena internim komunikatorjem v zasebnem in javnem sektorju ter svetovalcem in drugim strokovnjakom za interno komuniciranje. Poleg mednarodnih trendov bomo predstavili vrsto domačih praks internega komuniciranja, ki so prepoznane kot najboljše. 

sekcija Zlata nit
namenjena tako vodjem, managerjem, direktorjem, kot tudi kadrovnikom ter internim komunikatorjem. V sekciji Zlata nit svoje izkušnje delijo najboljši zaposlovalci leta po metodologiji projekta Zlata nit, ki ga vodi medijska hiša Dnevnik.

Prijavi se na dogodek

Kotizacija velja za cel program (vse sekcije)